Menu
Hoe kunnen we u helpen? HELIOMARE BIEDT ONDERSTEUNING OP:
Niemand aan de zijlijn!

Dat is waar wij voor staan. Ook als u een handicap, beperking, autisme of niet-aangeboren hersenletsel heeft, wilt u meedoen in de maatschappij. Daarom zetten wij iedere dag onze expertise, kwaliteit en onze mentaliteit in om onze belofte waar te maken. Uiteraard staan uw behoeften en wensen hierbij centraal. Wij werken dus graag samen met u en uw naasten!

We werken voor u aan resultaat

Heliomare begrijpt als dat een keuze voor behandeling, therapie, training, onderwijsvorm of andere ondersteuning gemakkelijker te maken is als u de resultaten daarvan kunt zien. We maken graag aantoonbaar wat onze ondersteuning voor bijdrage levert aan de zelfstandigheid van onze cliënten/patiënten en leerlingen. Dat geeft u een indruk wat u van onze ondersteuning kunt verwachten.

icn_aanmelden Created with Sketch. Ik wil me
aanmelden
icn_verwijzen Created with Sketch. Ik wil iemand
verwijzen
Ik wil het
aanbod bekijken
Ik wil een
vraag stellen

Klachten, suggesties en privacy

Het kan zijn dat u ontevreden bent over behandeling, bejegening of gang van zaken binnen Heliomare. Probeer dan met de direct betrokkene te bespreken wat er aan de hand is. Meestal leidt dit tot een oplossing. Het kan echter voorkomen dat u uw probleem of klacht niet (meer) met de betrokken kunt of wilt bespreken. Dan kunt u zich rechtstreeks wenden tot de vertrouwenspersoon klachten cliënten. U vindt de contactgegevens van de vertrouwenspersoon in de klachtenfolder Heliomare.

Vertrouwenspersoon klachten cliënten

De vertrouwenspersoon kan u helpen door bijvoorbeeld een gesprek tot stand te brengen met de betrokkene(n), samen met u een brief te schrijven of u te wijzen op andere mogelijkheden om de klacht te bespreken. Uw informatie wordt serieus en vertrouwelijk behandeld. De vertrouwenspersoon onderneemt alleen stappen in overleg met u. 

Klachtencommissie Heliomare

Wanneer uw klacht niet naar tevredenheid is opgelost of wanneer u geen contact wilt opnemen met de vertrouwenspersoon, kunt u een klacht indienen bij de klachtencommissie van Heliomare. Daarvoor kunt u een klachtenformulier invullen. Heliomare heeft een gezamenlijke klachtencommissie in samenwerking met de Hartekamp Groep, Nieuw Unicum, Ons Tweede Thuis en Kleine Maatjes. De commissie onderzoekt en behandelt schriftelijke klachten, adviseert de Raad van Bestuur over de gegrondheid van de klacht en in geval van een onderwijsklacht geeft de commissie een oordeel over de gegrondheid van de klacht. De commissie werkt volgens de Regeling Klachten- en Geschillenbehandeling Cliënten Heliomare.

Suggesties en complimenten

Heeft u als cliënt, familie, bezoeker, leverancier, opdrachtgever of medewerker een voorstel of tip voor verbetering voor Heliomare? Laat het ons weten! U kunt hierbij denken aan: veiligheid, hygiëne, toegankelijkheid, communicatie, delen van informatie, verlichting, bereikbaarheid enz.

Uw ervaringen en suggesties zijn voor Heliomare leerzaam en we horen ze graag van u! Vul het formulier in voorstel tot verbetering. Uiteraard horen wij ook graag wanneer en waarover u tevreden bent. U kunt uw compliment sturen naar:  klachtenclienten@heliomare.nl of het desbetreffende bedrijfsonderdeel. 

Privacyreglement

in het privacyreglement kunt u zien hoe Heliomare omgaat met privacy en uw persoonlijke gegevens.

 

 

Deel dit bericht
Terug naar boven
Deze website maakt gebruik van cookies

Heliomare plaatst cookies om de website goed te laten werken en om de website te verbeteren. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens. Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid. Maak uw keuze of u de cookies accepteert.

Heliomare plaatst cookies om de website goed te laten werken en om de website te verbeteren. Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid. Maak uw keuze of u de cookies accepteert.