Menu
Hoe kunnen we u helpen? HELIOMARE BIEDT ONDERSTEUNING OP:
Niemand aan de zijlijn!

Dat is waar wij voor staan. Ook als u een handicap, beperking, autisme of niet-aangeboren hersenletsel heeft, wilt u meedoen in de maatschappij. Daarom zetten wij iedere dag onze expertise, kwaliteit en onze mentaliteit in om onze belofte waar te maken. Uiteraard staan uw behoeften en wensen hierbij centraal. Wij werken dus graag samen met u en uw naasten!

We werken voor u aan resultaat

Heliomare begrijpt als dat een keuze voor behandeling, therapie, training, onderwijsvorm of andere ondersteuning gemakkelijker te maken is als u de resultaten daarvan kunt zien. We maken graag aantoonbaar wat onze ondersteuning voor bijdrage levert aan de zelfstandigheid van onze cliënten/patiënten en leerlingen. Dat geeft u een indruk wat u van onze ondersteuning kunt verwachten.

icn_aanmelden Created with Sketch. Ik wil me
aanmelden
icn_verwijzen Created with Sketch. Ik wil iemand
verwijzen
Ik wil het
aanbod bekijken
Ik wil een
vraag stellen
20 september 2018

Online inzien van het eigen dossier binnen het Patiëntenportaal van Heliomare

Binnen Heliomare geloven we in eigenaarschap. Uitgangspunt is hoe we de patiënt nog beter kunnen ondersteunen bij meer participatie en zelfregie. Om deze reden werken wij stapsgewijs aan de ontwikkeling van een uniform klantportaal.

Het uniform klantportaal geeft digitaal toegang aan alle cliënten van Heliomare. Via het uniform klantportaal kunnen wij onze cliënten informeren over algemene zaken. Voor specifieke informatie wordt de cliënt via het klantportaal doorverwezen naar bijvoorbeeld het Patiëntenportaal.

De eerste stap in de ontwikkeling van het uniform klantportaal is dat onze cliënten delen van hun medisch dossier online in kunnen zien, middels het Patiëntenportaal. Indien cliënten hier gebruik van willen maken, kunnen zij via het formulier ‘Toegang Patiëntenportaal’ toegang aanvragen. Meer informatie over de online inzage van het medisch dossier vindt u op de website bij:
Uw digitale dossier.

 

Hoe willen we de cliënt betrekken bij de verdere ontwikkeling van het uniforme klantportaal?

Vanaf september 2018 is het Patiëntenportaal voor cliënten die revalidatiezorg ontvangen beschikbaar. Wij denken samen met de Cliëntenraad Revalidatie van Heliomare na over de manier waarop wij de cliënt kunnen betrekken bij de uitbreiding van het Patiëntenportaal. Wij houden samen met de Cliëntenraad de cliënt op de hoogte van deze ontwikkeling. Voor algemene vragen kunnen mensen terecht bij de vertegenwoordigers van de Cliëntenraad, via CRR@heliomare.nl. Voor inhoudelijke vragen over het Patiëntenportaal kan contact worden opgenomen met het secretariaat van de behandelend arts.

Deel dit bericht
Terug naar boven
Deze website maakt gebruik van cookies

Heliomare plaatst cookies om de website goed te laten werken en om de website te verbeteren. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens. Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid. Maak uw keuze of u de cookies accepteert.

Heliomare plaatst cookies om de website goed te laten werken en om de website te verbeteren. Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid. Maak uw keuze of u de cookies accepteert.